Miért jó a kiemelt szerződés?
Ma már mind több megbízó köt az ingatlanközvetítővel kiemelt megbízási szerződést. Ebben az eladó azt vállalja, hogy az adott ingatlan értékesítésével a szerződéses időszakban kizárólag az adott irodát bízza meg. Bár első pillanatra úgy tűnhet, hogy a kiemelt szerződés akár korlátozhatja is az eladást, valójában egy ilyen szerződéssel jelentősen megnő a siker esélye. Ha az ingatlan több iroda kínálatában jelenik meg, számtalanszor előfordul, hogy ugyanazon hirdetési oldalakon, más telefonszámmal, sokszor más áron találkozhatunk az adott ingatlannal — ez bizony a vevők körében komoly bizalmatlanságot ébreszthet. Az optimális megjelenés mellett az ügyfél számára kényelmet jelent az is, hogy nem kell több — profi, illetve kevésbé felkészült — irodával tartania párhuzamosan a kapcsolatot.
Garanciát is adunk
Akit a fenti érvek nem győztek meg, ezentúl garanciát is kap arra, hogy a kiemelt szerződéssel jó döntést hozott: az Otthon Centrum április elsején ugyanis Értékesítési Garancia néven új szolgáltatást vezetett be.
Akár ötszázalékos kompenzáció
Az
Otthon Centrum Értékesítési Garancia szolgáltatását valamennyi,
lakóingatlana eladására kiemelt szerződést kötő magánszemély igénybe veheti.
A díjmentes garanciát mindazok megkapják, akik legalább 6 hónapra szóló
kiemelt szerződést kötnek. Amennyiben a féléves időtartam alatt az Otthon
Centrum nem tudja eladni az ingatlant, de a tulajdonos a szerződés lejártát
követő 3 hónap során legalább a megbízási áron értékesíteni tudja azt, a
megbízó kompenzációban részesül.
Az alapszolgáltatás díjmentesen
igénybe vehető az 5 millió forintot meghaladó irányárú magyarországi
lakóingatlanok esetében. A kompenzáció pontos nagysága függ az ingatlan
értékétől. A kiemelt megbízási szerződést a 6 hónapos időszak során az
ügyfél módosíthatja, vagy további 6 hónappal meghosszabbíthatja. A
kompenzáció nagysága alapesetben az ingatlan értékének 2 százaléka lehet. A
Prémium Értékesítési Garancia esetén egyszeri, 30 ezer forintos díj
ellenében emelt összegű, a piaci érték 5 százalékát kitevő kompenzációra
jogosult az ügyfél.
A Garancia sávonkénti pontos mértékét az alábbi
táblázat mutatja be: Az Értékesítési Garancia — röviden összefoglalva — az
ügyfelek számára a kizárólagos megbízás kényelmét egészíti ki az Otthon
Centrum értékesítési elkötelezettségének mérhető, kézzelfogható
biztosítékával.
Sajtókapcsolat: Tóth Adrienn, sajto@oc.hu,
+36 70/311 82 15
Otthon Centrum, Marketing és Kommunikációs Osztály