750 000 Ft
- 213m²
- 2. emelet
Irodaházban iroda kiadó az Árpád úton
Árpád úton, metróhoz közeli, kiváló állapotú irodaházban kiadó egy teljesen szeparált , két vizesblokkal rendelkező , 2. emeleti, 213 m2-es , jelenleg 8 szobából álló irodaterület.
A bérleti díjon felül fizetendő "Üzemeltetési díj" az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
24 órás biztonsági szolgálat
Céges székhely, telephely, fióktelep bejelentésének lehetősége a cégjegyzékbe
Lift üzemeltetés és karbantartás
Beléptető rendszer
Recepció (postaküldemények átvétele, belső telefonon üzenetek átadása)
Kerékpártárolás lehetősége
Gondnok
Közös területek használatának lehetősége, e területek költségei (fűtés, világítás, takarítás)
Kisebb karbantartási munkák elvégzése
Épületbiztosítás
Közös területek használata
Létesítménygazdálkodás
A gépészeti berendezések fenntartása, karbantartása, beleértve a fan-coil rendszert is.
Szemétszállítás
A közös területek síkosság-mentesítése, lomb és egyéb szennyeződés eltakarítása
A homlokzat és külső felületek tisztán tartása
Rovar és rágcsálóirtás
Ingatlanadó
Közös költség
Minden más, a Bérlemény fenntartásával, állagának megóvásával kapcsolatos valamennyi költség, ide nem értve a Bérlemény belső takarításának költségeit.
Az irodához tartozik 2 db emelőszerkezetes gépkocsi beálló az irodaház mélygarázsában, ennek bérleti díja 23.000,- Ft + ÁFA/hó/db.
Az iroda saját mérőórákkal rendelkezik (víz, villany, fűtés) , a havi rezsi fogyasztás alapján fizetendő.
Az irodaterület legkorábban március 1-től vehető birtokba, minimális bérleti idő 2 év, kaució 3 havi bérleti + üzemeltetési díj + rezsi átalány.
Az iroda rugalmasan nézhető !
A bérleti díjon felül fizetendő "Üzemeltetési díj" az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
24 órás biztonsági szolgálat
Céges székhely, telephely, fióktelep bejelentésének lehetősége a cégjegyzékbe
Lift üzemeltetés és karbantartás
Beléptető rendszer
Recepció (postaküldemények átvétele, belső telefonon üzenetek átadása)
Kerékpártárolás lehetősége
Gondnok
Közös területek használatának lehetősége, e területek költségei (fűtés, világítás, takarítás)
Kisebb karbantartási munkák elvégzése
Épületbiztosítás
Közös területek használata
Létesítménygazdálkodás
A gépészeti berendezések fenntartása, karbantartása, beleértve a fan-coil rendszert is.
Szemétszállítás
A közös területek síkosság-mentesítése, lomb és egyéb szennyeződés eltakarítása
A homlokzat és külső felületek tisztán tartása
Rovar és rágcsálóirtás
Ingatlanadó
Közös költség
Minden más, a Bérlemény fenntartásával, állagának megóvásával kapcsolatos valamennyi költség, ide nem értve a Bérlemény belső takarításának költségeit.
Az irodához tartozik 2 db emelőszerkezetes gépkocsi beálló az irodaház mélygarázsában, ennek bérleti díja 23.000,- Ft + ÁFA/hó/db.
Az iroda saját mérőórákkal rendelkezik (víz, villany, fűtés) , a havi rezsi fogyasztás alapján fizetendő.
Az irodaterület legkorábban március 1-től vehető birtokba, minimális bérleti idő 2 év, kaució 3 havi bérleti + üzemeltetési díj + rezsi átalány.
Az iroda rugalmasan nézhető !
Regisztrációs szám
UZ016818
Az ingatlan adatai
Értékesités
kiadó
Jogi státusz
használt
Jelleg
üzleti célú
Típus
épületrész
Építési mód
tégla
Méret
213 m²
Föld feletti nettó méret
213 m²
Fűtés
központi fűtés
Belmagasság
270 cm
Állapot
kiváló
Homlokzat állapota
Kiváló
Lépcsőház állapota
Kiváló
Építés éve
2006
Közös költség
230000
Víz
Van
Villany
Van
Csatorna
Van
Lift
van
Lehetséges funkciók
iroda
Láthatóság
Forgalmas főútról jól látható
Megközelíthetőseg
Forgalmas főútról nyíló bejárat
Hasznosítás
üres
Bán Marianna
Hitelszakértő